Saturday, November 3, 2012

saya bertuah: JEEP Jeans from Lisa




assalam

seperti entry yang sebelum ni,

nasib baik la tempoh untuk tebusan voucher Jeep ni sampai hujung tahun.so sempat sangat la. hanya ada  4 outlet Jeep sahaja yang dibenarkan untuk buat penebusan hadiah.satu di AEON Cheras Selatan, KL Festival City, City Square,JB dan satu  lagi pun di JB.maka, sangat la limited tempatnya.

hari rabu minggu lepas, malam lepas rehat balik kerja, saya ajak suami ke Aeon Cheras Selatan untuk tebus voucher RM150 saya dari Jeep tu.kami ke Outfitter di groundfloor. untuk voucher ni, saya tak boleh amek yang ada buy 1 free one or diskaun 50%.hanya new arrival yang takde diskaun je yang boleh..blouse je dah rm159.so memang satu je la boleh grab pun.

hubby cakap amek jeans je la. tapi betul jugak.blouse buat ape mahal mahal.kt luar bersepah yang cun dan warna lagi menarik..ye la Jeep ni khusus untuk aktiviti lasak..saya suka blouse dari jeans material.sangat nice.tapi pikir banyak kali..saya amek sehelai je seluar jean. rm 169.saya hanya perlu tambah rm19 je.dapat sehelai jeans yang cantik..suka kan.hehe.


lepas beli jeans, pergi BATA, belikan atirah sandal lagi.nak beli kasut sebenarnya.tapi papa cakap beli kt Mines or Permata COmpleks.lagi banyak choice.so next time aja belikan kasut.sementara berjalan jalan di dalam Aeon Cheras Selatan tu, sempat jugak snap pics. pics atirah je la.pic mama dan papa cam tak nice je..hehe.so snap pic atirah udah le :)







buaian ni rm1400.kalau ada rumah taman boleh pertimbangkan.tu pun tak beli kot.haha.kalau rumah sekarang memang takkan beli la.buat semak ade la.umah kocik benar..hahhaa :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;