Tuesday, November 13, 2012

crochet: bekas air:merah biru dan hijau

as-salam

kali ni update mengenai hasil crochet. untuk menjadikan blog ni sentiasa ada benda baru untuk diceritakan, maka saya terpaksa splitkan cerita dan bercerita secara lebih detail.hehe..

ada 4 bekas air yang berwarna merah, hijau dan biru. 1 bekas air berwarna biru tempahan dari puan Munira yang meminta saiz Botol Tomme Tippee. oleh sebab saya takde botol Tomme Tippe yang bersaiz besar, saya amek bekas mineral biasa je sebagai modelnya..hehe..


lagi 3 bekas air yang berwarna merah biru dan hijau pula tempahan dari Puan Siti hajar(my sis le tu)..akak saya order banyak.so untuk yang sudah siap hanya bekas air sahaja,beg, topi dan pouch hp belum siap..





mari la enjoy gambar gambar crochet..
kalau berminat boleh la email saya ye..norhafiszah@gmail.com atau sms saya ye 0136323715. warna boleh pilih ikut kehendak korang :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;