Friday, November 23, 2012

antara hobi..keinginan..dan pendapatan sampingan

as salam..

update menerusi hp ace yg x bape widen screen ni agak slow lah.tp nak jugak update tentang kecelaruan emosi yang saya hadapi sekarang...

ini berkisar tentang hobi dan minat mendalam dalam dunia crochet.syukur ke hadrat ilahi atas kurniaan yg diberikan.tanpa keizinan dari Nya..tak mampu saya menghasilkan produk crochey yg comell ;-).


masalah yang saya hadapi sekarang adalah konflik keinginan dan pendapatan sampingan.saya nk buatkan banyak benda utk atirah.untuk perhiasan untuk rumah saya..dan jugsk blouse untuk diri sendiri.dah banyak pattern yg cantik saya simpan.tapi masa sgt terhad.alhamdulillah tempahan sentiasa ada.nk menolak tak sampai hati.customer semuanya sanggup menunggu lama.langsung x cerewet dari segi warna atau design.terserah pada saya..


jika ikutkan hati yg malas saya mmg nak stop amek tempahan.huhu.tapi bila dapat siapkan tempahan dan dapat bayaran rasa seronok sgt.boleh buat belanja.mkn or beli ape ape yag patut..

kadang kadang rasa mcm kesian pulak kt atirah.mama sibuk buatkan orang punye..untuk dia takde even mmg dia tak pernah mintak.ok tipu x de ye..dulu byk mama buattopi.mama buat ngn headband.tp atirah tarik je...mungkin sebb atirah da makin besar..makin pandai nak bercantik cantik..

ok..takleh nak tulis lagi panjang.sebab kemain byk typo.then susah nk padam.so stop dulu.if typo tu korang paham paham sendiri la ye.malam kang saya betulkan semula

p/s: nak ipad satu! tak pun note!senang le nk update kn.takpe.sbr.tggu next bonus.yg ntah bile dpt ke x.hihihihi

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;