Monday, November 12, 2012

crochet: Medela Swing Pump Cover

as-salam

entry kali ni memaparkan hasil crochet lagi.kali ni tempahan dari puan Zaisnani. beliau request untuk buatkan beliau cover medela Swing. kebetulan memang saya jugak bekas pengepam susu yang menggunakan Medela Swing, so senang lah..saya buat berpandukan ukuran medela swing saya je.

warna pula diserahkan kepada saya.beliau cakap asalkan tak mudah nampak kotor.so saya pilih kelabu gelap dan pink yellow.kononnya untuk naikkan seri medela Swing tu la.hehe..ada tangkai comel untuk memegang dan ada penutup juga.mari lihat gambar..selain nak peliha ketidakcalaran body pump tersebut, pakai sarung juga boleh serap bunyi :)








kalau korang berminat nak jugak, boleh email saya norhafiszah@gmail.com atau sms ye 0136323715.nanti saya update hasil crochet untuk cover pam Medela Freestyle ye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;