Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Saturday, November 17, 2012

jalan jalan ke Muzium Negara_part 2

as-salam

lambat nak update part 2..biasalah..tak sempat nak update dek kerana kekangan masa dan kecemburuan atirah terhadap laptop.hahah.

malam ni update blog masa tengah  tengok AIM 19. atirah hari ni tido awal sebab siangnya dia main je.tak tidor langsung.papa atirah pulak keluar main badminton dengan kawan kawan beliau. so saya pulak sambil sambil online,telinga dengar AIM..tangan menaip dan hati pada benang.hehe

okes, ini gambar part 2 untuk jalan jalan ke Muzium Negara..

terlebih lebih mama senyum kan.mcm menyampah je kan..hehe..kami bergambar dekat meriam.ini peninggalan di Pulau Pinang

 kapal portugis yang cantik :)..atirah asyik nak lari je.tgk muka dia tu.hehe

  atirah penat berjalan..rehat kejap..papa tengok senapang dan pistol tinggalan sejarah.meriam tu comel kan..




kehidupan kampung masyarakat melayu:)

 suka sangat berjalan..papa geram je kejar atirah,,kan da kena gigit,hehehe..kt tepi papa tu adalah je timntera cum kilang untuk korek bijih timah




 cop mohor Diraja. so klasik dan hebat bukan????kagum sekejap 

cop mohor, keris kebanggaan kesultanan melayu.sejarah buat tatapan generasi mendatang :)


 kitab suci Alquran peninggalan sejarah,masih elok

 mama bergambar dengan singggahsana Sultan melayu Melaka..kuning di raja


 papa bergambar bersama  pahlawan Melayu Melaka.Hang Tuah..


zaman melayu melaka. perbincangan antara pedagang arab dan sultan Melaka


okes..sampai kt sini dulu,nak siapkan crochet jap.nanti kita sambung entry baru :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;