Monday, November 19, 2012

SALE: Medela Freestyle Breastpump (used)

as-salam
(scheduled entry)

blouse baru dijual di butik atirah.cantik dan comel,,mari la jengah
updated: item sold already

seperti yang dijanjikan,hari ni saya uploadkan gambar detail set Medela Freestyle breastpump kepunyaan kakak saya untuk dijual pada sesiapa yang berminat.

alasan kenapa nak jual? sebabnya kakak saya sudah mahu jarakkan penambahan anak beliau,so stop production gitu.hehe. beliau beli masa untuk anak ketiga beliau. Nur Airisya Sofiyya. dek kerana kekangan masa dan production susu yang makin kurang, kakak saya sempat guna pam ni selama 5 bulan je. penggunaan yang super cermat!kondisi pam adalah tip top,no faul, no scratch..9.5/10..takkan 10/10 lak kan..kata pun "used".









retail price akak saya beli hari tu RM1899.
akak saya nak letgo RM1050.

untuk delivery saya ada dua option.
 1 - COD untuk kawasan cheras dan pusat bandaraya Kuala Lumpur sahaja. atau
 2: saya poskan guna pos laju.( kos pos rm25)

pam tersebut ada dengan saya sekarang.if berminat korang boleh kol atau sms saya ye.0136323715 atau email saya ke norhafiszah@gmail.com.saya tinggal di Bandar Sri Permaisuri ,Cheras, KL




1 comment:

fuza said...

wow..murah. tp saya baru beli mini-e. boleh ikut blog saya juga. baru nak mula berblog. http://gugugagafamily.blogspot.com tq!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;