Monday, November 19, 2012

Diana Danielle bunting pelamin..tahniah:)

as-salam




terpanggil untuk berkongsi dengan kawan-kawan mengenai berita yang hot berlangsung di Twitter dan Instagram petang tadi. oleh kerana saya ni peminat Farid Kamil yang kacak itu, harus lah saya antara salah seorang follower beliau di Instagram. (encik suami sudah tahu yang isterinya ini minat pada farid kamil.peminat yang tidaklah fanatik bebenor). nak dijadikan cerita lebih sensasi, Paklang saya yang bernama Ikhwan Hosni adalah kenalan rapat beliau.haha.selalu kalau g umah Toksu, Paklang uni ada cerita jugak pasal Farid Kamil..so saya terasa dekat di situ :P..hehhehe



petang tadi, Farid Kamil uploadkan gambar UPT yang menunjukkan 2 line yang bermakna positif, untuk yang tak tahu apa itu UPT (Urine Pregnancy Test), jika satu line bermakna ujian negatif dan menunjukkan tidak hamil. jika 2 line bermakna hasil positif dan tahniah..anda hamil :)



sebelum tu mari lihat gambar yang sangat cantik dan sepadan ni.Diana Danielle serta suaminya Farid Kamil semasa majlis penikahan mereka 3 November 2012.cantik bukan?sepadan..



pic dari google




saya antara salah seorang dari peminat/ suka benar sibuk hal artis, agak terkejut di awalnya. wow..sangat pantas. bernikah 3 November, dan 19 November sudah positif mengandung. jurang waktu adalah 16 hari yakni 2 minggu ++.

tapi cuba kita fikir secara rasional..

ini namanya Rezeki orang baru berkahwin. tidak ada salahnya beliau(Diana Danielle) positif hamil. okes, mari saya terangkan dari sudut rasionalnya. kemungkinan pada waktu mereka diijabkabulkan,Diana sedang dalam keadaan subur.( untuk lebih lanjut korang google la ye). secara ringkasnya waktu subur adalah lebih kurang 14 hari daripada hari pertama haid seterusnya. dan sebagai suami isteri, hubungan yang halal itu adalah nikmat yang telah dijanjikan oleh Allah.

maka dengan keizinan Allah, alhamdulillah rezeki Diana bunting pelamin.so logiknya kemungkinan untuk mengesan kehamilan di peringkat paling awal adalah sangat tinggi... dengan bantuan alat UPT yang berkualiti, hasil ujian akan nampak lebih jelas walaupun usia kehamilan terlalu awal..( if guna yang murah murah punya, untuk di peringkat terlalu awal kehamilan, hasil ujian adalah sangat kabur)


oleh hal yang demikian, elok lah kiranya andaian buruk dalam otak korang tu diperbetulkan. untuk lebih afdal, marilah sama-sama mendoakan agar kehamilan beliau dipelihara Allah, sihat tubuh badan hingga selamat melahirkan dan untuk Diana Danielle, enjoy the great moment!!!( tu pun kalau dia terbaca.)

buat Diana Danielle, jaga diri dan pemakanan.. enjoy every moment!!!!!..seronok sangat bila ada "sesuatu" dalam tubuh badan kita. hanya ibu yang dapat merasa. so enjoy! semoga semuanya selamat ya..

buat Farid Kamil, selamat menjadi ayah ye:)hidup sebelum ada anak ngn selepas ada anak sgt berlainan,enjoy the moment..nanti da ada anak lagi best :)





p/s: tetiba rasa macam nk preggy adik atirah la pulak..hahahhaha..





4 comments:

Ilyani said...

ape lg fiza... :p

yana lyana said...

best kan..happy tengok diorang..

Fiszah_pjo said...

haha..x nk kaco line yani.hihi.tggu adik aleesya dulu lah.hihihi

Fiszah_pjo said...

kan..sepadan sgt.murah rezeki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;