Monday, November 19, 2012

crochet: medela freestyle pump cover

as-salam..
(sceduled entry)


alhamdulillah khamis lepas baru sempat siapkan crochet cover untuk pam Medela  Freestyle  yang ditempah oleh puan Zurin.kebetulan akak saya memang menggunakan pam Medela Freestyle untuk anak ketiga beliau, maka senang la saya pinjam untuk dimodelkan bersama sarung crochet ni.

warna tidak ditetapkan oleh Puan Zurin. so saya pilih sendiri.untuk kurangkan potensi untuk kotor, saya pilih warna selamat. merah maroon bersama pink dan hijau.semoga kombinasi warna ini boleh diterima oleh beliau..







sesiapa beminat untuk crochet cover breastpump ni email or sms saya ye
norhafiszah@gmail.com  /0136323715.


kakak saya nak letgo pump medela freestyle beliau. complete set.tak kurang satu pun barangnya,keadaan tip top since beliau sangat cermat menggunakan pam tersebut. entry akan datang saya uploadkan gambar detail ya..stay tune

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;