Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, November 6, 2012

5/11/2012: usia ku genap 27 tahun

as-salam..

lama takde entry baru kan.biasa lah..tiada kesempatan untuk berblog masa sekarang.terima kasih buat suami, keluarga, teman teman yang sudi menzahirkan kata kata ucapan selamat ulang tahun kepada.saya sangat berterima kasih atas masa dan ingatan kalian

isnin,5 nov 2012 genap usia saya 27 tahun..akhirnya untuk tahun 2012 baru sebaya dengan  suami.sebelum ni belum sebaya sebab beliau bulan Februari.hehe(boleh macam tu?).syukur di usia yang menghampiri akhir 20 -an ini saya diberi kesempatan memiliki keluarga sendiri,ada suami dan cahaya mata.. diberi peluang berkhidmat di sebuah syarikat swasta..dilimpahkan rahmat dari yg Esa ..di kelilingi saudara yang menyayangi..ditemani rakan taulan yang memahami..cukup dengan itu,saya sudah cukup bersyukur..

alhamdullillah sihat tubuh badan dan waras akal fikiran..

semalam, standard tahun tahun lepas, kalau time hari jadi haruslah makan di luar.cuti dari masak untuk dinner,untuk tahun ni, lepas balik kerja, papa ajak dinner di luar.ada kek dan kami makan di Wong Solo je.sebab ada tempat yang sedikit privacy untuk keluarga kecik kami ni..kek comel khas untuk bertiga..itu pun sudah cukup kenyang dengan 1/3 bahagian kek.buat pembuka selera sebelum menjamah nasi..

mari lihat gambar.selekeh je uols..haha.baru pulang dari kerja.kikiki

 banana chocolate cake :).yummy n delicious!!






usai makan malam terus je pulang beristirehat di rumah..seronok sangat!!!

satu benda yang buat hati seorang mama gumbira tak terkata bila tengok anak suka memakai selendang hasil kaitan tangan mamanya.atirah pandai pakai selendang ni.sengaja mama bawa bersama takut2 atirah kesejukan.turun je dari kereta, mama cakap ngn atirah.."pakai selendang ni ye"..dia cakap "nak"..

terus atirah berjalan dalam dakapan selendang yang memanaskan badan kecil beliau itu sampai ke atas.selesa barang kali..hati si mama yang memandang tatkala itu "CAIR".sengeh macam kerang busuk
je..hehe..ada sedikit terharu dan bangga disitu :)



12 comments:

iietamalek said...

selang sehari jer dari saya..happy birthday..

May Allah swt bless u always..

cuna said...

hepi belated birthday piszah. smlm besday hubby sy jgk. sy plak bln februari. so smlm baru la hubby nk sama umur ngan sy...huhu...terbalik pulak ;)

Nur_cahayamataku said...

Hi.. Happy birthday.. Semoga murah rezeki dan ceria selalu.

myaini said...

happy birthday to fiszah......

bestnya makan kek!!hope everythings are smooth sailing ahead!!

Dnazz said...

alo comel betul athirah dgn selendang.mcm budak besaq :)

fiszah_pjo said...

tq ieta..selamat hrjd jugk kt awak

fiszah_pjo said...

tq cuna.tetbalik lak kan.hihihi

fiszah_pjo said...

tq dear...

fiszah_pjo said...

tq dear..hihihi.

fiszah_pjo said...

kan..da mcm big girl kn.hihihi

Lina Rahim said...

happy birthday

Lina Rahim said...

happy birthday

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;