Tuesday, March 6, 2012

skb 04-08 -reminiscence nite

as-salam.

sebenarnya tiada idea nak update apa..so godek2 files lama..so jumpa gambar2..banyak gambar-gambar kenangan bersama rakan-rakan masa di universiti dulu..memang banyak snap pictures pun.

ape itu skb? S-sarjana muda K-kejuruteraan Kimia B-bioproses

ini adalah bidang yang saya ceburi masa di Universiti Teknologi Malaysia, Skudai, Johor.. kemasukan Julai 2004 hingga Mei 2008..majlis graduasi pada Ogos 2008..kelas saya ni multiracional jugak..tapi Chinese dan Malay aje la..hehe..total ada 56 orang..insyaallah semuanya masih keep in touch walaupun ada yang menyepi terus..

berkat hasil usaha puan Aiman, dia createkan page skb 04-08  di Facebook, maka kami semua kembali keep intouch..masing2 pun da cerita perkembangan terkini..kerja apa, sudah berkahwin , sudah beranak pinak...

antara 56 orang ni rasanya tak sampai 30% yang masih dalam bidang bioproses dan engineering..alhamdulillah masing-masing sudah punya kerja..ada yang sambung belajar amek master dan ada jugak dalam proses menghabiskan Phd..tahniah untuk diorang..

gambar- gambar dibawah ni diambil semasa majlis konvokesyen kami..bulan Ogos..sangat2 berterima kasih kepada kawan2 yang masih berada di UTM..dorang yang organize majlis ni..sangat seronok..sngat terhibur..waktu ni masiing2 dah  kerja..4 bulan selepas tamat belajar.kami berada dimajlis ni sehari sebelum konvo..thanks sahabat!

anne, pinky, fiszah, aiman, mahirah

dinner sempena majlis graduasi..

hafiz,hafis, nina, anne, pinky dan fiszah

azie, yan, saz,lily dan dr firdausi

hafis, anuar, anne, syarah dan nina

fiszah, aiman dan mahirah

kok, kit, sofiah dan ina

berdiri:aiman, nina,sofiah, yan, azi,ina dr ida, dr fidausi, sas, anne,dll..

skb 04-08..tak larat nk type satu satu..hehe

sas, ina dan fiszah

pinky, lily, sas, ina, fiszah dan azi

yan, hafis dan fiszah
banyak lagi gambar2 lain..to be continue~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;