Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, March 19, 2012

19/3: genap usia atirah 10 bulan

as-salam

hari isnin yang mengundang blues..tapi tak  boleh blues2 lagi sebab baru dapat semangat lepas balik dari bercuti di kampung.macam biasa ..sangat seronok dapat bersama sama dengan orang tua walaupun penat di perjalanan..huhu..cerita balik kampung kita akan sambung di next entry..kali ni mari kita tengok perkembangan si cantik manis Atirah.

hari ni genap usia Atirah 10 bulan..kejap aje masa berlalu..terasa macam baru je buat entry pasal kehamilan..sekarang si manis itu berusia 10 bulan.. progress terkini nur adriana atirah:-
  • gigi masih 2 batang di bawah
  • sudah makan nasi, sayur dan lauk2 seperti orang dewasa..tapi harus la lebih lembik dan dalam kuantiti yang sedikit
  • suka makan buah..buah mangga, buah betik..yang mana lembut2 dia suka
  • sudah stand still..boleh berdiri tanpa bantuan..tapi bukan berjalan..bila bangun pegang sofa then dia lepas tangan..
  • merangkak dan meniti sangat aktif
  • rambut menten pendek..sesuai dengan wajahnya yang bulat itu..look so in!
  • sudah pandai merajuk atau sentap bila orang marah dengan perkataan "amboi" mula la dia sebek..hehe..sampai atoknya sengaja buat cm tu sebab nk suka tengok mimik muka atirah yg sebek..tp comel
  • da rajin bersembang dah..rancak mulut kecik tu bercakap itu ini..
hari tu atirah pergi mandi di puncak janing..air nya sangat sejuk...atirah suka pulak main2..sedangkan kalau mandi kt rumah bukan main peluk kaki mama..macam takutkan air..pelik2..hehe
sexy kan atirah ni..hehe..da 10 bulan ..yeay

si atirah yg suka makan buah..tok suapkan buah betik 
10 bulan yang menceriakan hari mama dan papa dan orang2 sekeliling.pengerat kasih sayang mama papa..buatkan mama dan papa hari2 jatuh cinta..crazy in love with my Husband XOXO...


2 comments:

♥ Elin ♥ said...

atirah nih seksi lahh!!! tgk betis tuh!!!!!!! kembang jer! amani pun x mcm nih!!

fiszah_pjo said...

hehhe,,,sexy kan...kembang kena air...amani sexy juge even sexy,..hikhik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;