Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, March 20, 2012

bermandi manda di Puncak Janing,Kedah

as-salam..

hari sabtu lepas, sempat kami anak beranak datang ke pusat peranginan Puncak Janing..berendam di dalam air yg sejuk memang heaven tatkala cuaca panas menggila..hehe.

kami pergi 3 beranak aje..sebab tok dan tok ayah ke Alor Setar ambil pak tam..sebenarnya orang tuaku tidak berapa setuju kami pergi mandi manda..sebab baru 1-2 bulan lepas ada kematian di Puncak Janing..mangsa lemas selepas cuba selamatkan adik beliau..mangsa dikatakan baru 3 bulan berkahwin..so memang ayah saya tak bape setuju kami kesana..

dulu Puncak Janing ni cantik..membangun..banyak gerai2..kawasan pun kemas..sebab ada orang cuci..
dulu Puncak Janing ni ramai pengunjung...bederet-deret kereta..
dulu Puncak Janing ni menjadi bekalan air mentah di kawasan2 berhampiran

tapi sekarang ni Puncak janing makin kurang pengunjung, makin semak, making kurang gerai2..tandas awam berkunci..banyak fasiliti sudah rosak..jambatan banyak suda rosak..wakaf tempat berteduh banyak sudah rosak dan tidak diperbaiki..sampah sarap sudah banyak..

mungkin selepas ini Puncak Janing akan terus malap malah bakal tiada pengunjung sekiranya tiada perubahan dilakukan.sejak kejadian 'Kencing Tikus', memang ramai yang takut untuk ke sini lagi..ditambah lagi dengan kes kematian...

oleh sebab kami da sampai, kami mandi manda jugak..airnya bersih..sejuk giler!..memang terbaik..cuma sekelilingnya je yg terukk.pejam mata je la..huhu..

mari tengok gambar atirah berbikini..gambar mama dan papa takde..sebab sexy sgt..atirah sexy orang suka..klu mak pak dia seksi kena hentam..hehhe..

si tembam mama kesejukan

atirah suka air sejuk ni

sexy berbikini

sibuk berendam2

dah nak naik la..sejuk ni..

4 comments:

Nurul Ilyani said...

seksinye die...huhu

Mama Eika said...

cekci eh...aku pun xbrani p pun cak janing...yg meninggal ayah hg kata 2,anak staff opis aku...dah la kawen PJJ...isteri balik mai suami dia jd gitu plak

fiszah_pjo said...

yani: hehe..kan..sexy!

fiszah_pjo said...

niza: lah ye ke..keciknya dunia..sian kan..dah la baru kawen pjj lak tu..suami lak meninggal..huhu..sedihnya rasa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;