Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, March 29, 2012

dinner @ muslim Chinese Food

as-salam

semalam saja nk makan kt luar belanja suami dan adik ipar..kebetulan hasmah langkah kanan..hasmah datang dengan o-on saja saja je..tapi kebetulan memang rezeki diorang la..dapat la join sekali makan malam masakan cina.

sebelum dinner kami pergi Tesco dan  Carrefour..nak cari barang untuk atirah..barang yang dicari-cari takde pun..aleh2 terbeli carpet..bagus jugak terbeli karpet..ada la jugak penyeri ruang tamu yang comel tu..hehe

alkesahnya si mama da lama teringin nak makan "Butter Prawn"..so cari jugak la muslim chinese food restoran..nak pergi Restoran Mohd Chan yg famos tu jauh plak..so pergi dekat je dengan Penara..area Bandar Sri Permaisuri jugak..

harga makanannya berpatutan.dan kuantitinya jugak banyak..kami makan 4 orang dewasa, 1 kanak-kanak dan 1 bayi..semua ambik set small aje..cukup mengenyangkan..
maknyang dan oon...langkah kanan..murah rezeki :)

oon da besar..5 tahun tapi nampak da darjah 3..hehe

atirah la paling lapar sekali.makan nasi + ayam lemon banyak..

papa dan pak mat :)

maknyang oon dan maktih

ayam sos lemon

baby kailan masak sos tiram

butter prawn

siakap 3 rasa
 kalau nk pergi tempat ni cari area bandar sri permaisuri, cheras ye..depan Maybank. jangan la assume restoran cantik giler..ini dekat deretan gerai je..bajet mampu..klu g kedai cantik2 maybe da 100++..


 nama kedai ni CHINESE MUSLIM RESTAURANT


2 comments:

ciNDerella stRikEr said...

nmpk menyelerakan laa. nk cari chinese restrnt jgk la gini. hehehehe

fiszah_pjo said...

hehe..cari jgn tak cari..butter prawn tu wajib!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;