Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, October 25, 2011

check up 5th month Atirah

assalamualaikum..

hari ni bawak atirah pergi cucuk 5 bulan dekat klinik ibu anak Bandar Tun Razak..

perkembangan terbaru Nur Adriana Atirah:

berat =8.0kg
panjang=69cm

tak banyak nak bercerita hari ni pasal check up di klinik..atirah menangis skit masa kena cucuk tu...just penat sikit :)

balik opis, boleh pulak cuai sangat selepas habis pump..tertumpah susu 4 oz..sedih..basah  kain saya..kt atas meja tu saya lap ngn tisu..masuk toilet, bilas2 ngn air dan keringkan..tapi bau susu masih kuat..2 jam lagi sebelum balik rumah makanya harus tahan je la bau masham susu ni..huhuh..hope my colleague tak tutup hidung la.hahaha..

p/s: bau susu ibu  bila melekat di kain ...memang masham la.......

3 comments:

azian abdullah said...

fiszah, bau susu ibu ni memang masam sket. ingat lagi masa dlm pantang dulu, my neighbour siap pesan asingkan baju yg sy pakai.atau rendam dulu sblm masuk washing machine. nanti semua baju akan melekat bau dia. huhu. btw, semangatnya atirah...dah 8kg

Rosie Rose said...

fuhh fuhhh.... dah 8 kg dah athirah??? mmg kalah la fahim! fahim dh slow dah skrg... dia sibuk main, sibuk nanes, tkmo tido... tau2 dah slim! hohohoh...

fiszah_pjo said...

azian..mmg masham kan..hehe..atirah debab da 8kg..ehhe..semnagt sungguh..

rosie:yeay, atirah menang..tp klu lawan race meniarap, mg atirah kalah la..jauh tertggal kt belakang fahim..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;