Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, October 7, 2011

4 hari sudah berlalu...alhamdullillah

assalamualaikum...

how time flies so fast..pejam celik pejam celik 4 hari rindu -rinduan sudah pun tamat..yeay...seronoknya..malam ni si suami pulang dari sabah..teman tidor ku sudah pulang :)..heehe

alhadumdulillah sejak papa atirah pergi bercuti, die sangat behave..tak nangis beria2..just nangis sikit kalau mama lama sgt kt dapur..huhu..dan mama jugak makan nasi sehari je sekali..diet hokay..tak pon sebenarnya..lebih kepada malas nk masak..huhu...sebab makan sorang je kan..so lunch ngn breakfaast tak skip, malah makan heavy lg..so malam tak makan da..(PEMALAS nak masak).. ini baru papa pergi 4 hari..kalu kami PJJ nampak cam tinggal tulang je la den..malas..hehe

sejak 2 menjak ni saya baru perasan masa tidor atirah..balik dari rumah babysitter dia takkan tidor..sempat minum susu dan berak jap..setel tukar lampin dia tertdo dalam pukul 8.30malam..tapi tak lama..15 minit je..lepas tu bangun main2..pukul 11.30 malam die akan tido balik lepas kenyang menyusu..seeloknya agak2 die nak tdo, mama tukar lampin.biar selesa sampai pagi. tapi sepanjang 11.30 mlm ke 7.30 pagi tu ada jugak atirah bangun menyusu dalam 3 kali rasanya..

dan sekarang mood membelek2 internet bab Silk Ribbon Embroidery makin menjadi2..balik rumah lepas settlekan atirah, mama tgk tenet je..haha..

flight si suami jam 9.30mlm ni..tak sabar bertemu si jantung hati..agaknya da berubah ke tak ye....(baru 4 hari je la!) dah2 tak yah nak feeling ntah ape2..hehe..

semoga semuanya selamat...ya allah selamatkanlah perjalanan pulang suamiku ..amin

2 comments:

♥ Elin ♥ said...

insyallh. semoga selamat pulang.

;) patut lah senyum lebarrrrr tuhhhh... ;p

fiszah_pjo said...

hehe..alhamdulillah selamat pulang..dan memang tersengeh lebar ni..heehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;