Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, November 1, 2010

birthday party..semakin berisi...huhu

salam Isnin..

 hari ni demam plak..huhu..diserang selesema..huh..maybe penat sangat semalam kot...
semalam ada majlis doa selamat dan sambutan hari jadi O-on dekat rumah kak jat...
ramai tetamu hadir..jemputan dalam 100 orang jugakk..tp ada yang tak dapat hadir atas masalah2 tertentu..

okes, nak upload gambar je..
kak jat, mak, dan saya,,hehe..

gambar ni saya nmpak tembam kan..huhu,
baju kot salah..baru 3 bulan je..ish2

tengok la kami yang sama2 nampak berisi,,huh,,
dulu slim river je.

penat buat tart kecik2 ni;;nasib bek dpt sambutan,,eheh

kek kek besday

white choc macadamia(sr)
kek besday tok ayah dan maktih

kek Red Velvet versi Upin Ipin..very delicious..

makanan yg banyak

side dishes




kegilaan buat sementara waktu..


okes,,,sudah pening lagi,,nk rest plak

2 comments:

Lina Rahim said...

ish, ish, ish..banyaknya makanan..aduhai..menggugat imanku je ni..

fiszah_pjo said...

hehe..makanan banyak..tapi seb bek tak membazir..cam elok2 je..leh la kawan2 terdekat tapau bawak blik rumah...tp malamnye kol 10 da flat abes..penat giler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;