Friday, October 5, 2012

saya bertuah: Stila Silk shimmer gloss dr CUNA

as-salam

hari jumaat yang lepas ada blogwalking..baca entry terbaru tentang Cuna.dia ada buat 2nd giveway.sangat mudah dia punya syarat.so saya drop la komen:)

dan suprisingly! i'm the winner.so fast ok.haha..apa hadiah yang saya dapat?mari tengok :)

 taraaa...i got new gloss..suka suka..sudah lama tak beli kosmetik tau sejak dapat benda benda free ni..ada tak lg yang nk kasi kosmetik percuma kt saya?

saya suka sangat !

anyway thanks CUNA

2 comments:

cuna said...

waaa weee siap ada entry psl gloss ni lg =) eh..nama pzah cm tslh eja je tu. sori ek tu ayh sy yg tulis. mintak dia tlg poskn...huhu...pzah mmg sgt bertuah sbb xsmpai 5 minit sy publish entry tu pzah dh drop komen. so mmg ptt la dpt adiah sbb sgt pnts ;)

Fiszah_pjo said...

hehe..tu la.rjin plak laju2 komen,so dpt la gloss baru..like2..nanti da tgkap gmbr cntik2 baru leh repost bibir bersama lipgloss tu..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;