Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, August 2, 2010

Ahad di Sunway

salam..

syukur kehadrat Ilahi, kami dipanjangkan umur dan murah rezeki.. so tertunai la hajat untuk ber ice skating.
seronok sangat..tp lenguh satu badan..

alkesah nya ak ngn suami tak pernah main ice skating..roller blade pon rasa cm takpernah main..haha.first round memang sakit la bontot ak..jatuh banyak kali..sampai rasa give-up..tak nak main dah..penat..meniti tepi2 je..untuk second and third round da pandai da sikit..hehe

kami start main pada pkul 2.30ptg. cost rm10+8(entry and glove). adik ak ngn bf die steady je..dorang main tak jatuh pon..ak ngn laki ak main asyek jatuh je..tapi masa main tu perut pon sakit jugak..asyek gelak aje..tambah2 suami ak buat aksi poyo yang dia tere main..tup2 jatuh banyak kali jugk.

adik ak main sampai pkul 4ptg je. dorang nak tengok muvee. ak ngn laki ak sambung jugak main..sebab rasa cam da dapat skill..dah boleh gerak laju2..hehe.seronok..so kitorang main sampai kul 6ptg..hahaha..lame la jugak kan..suar ak basah jugak..tapi tak begitu lencun la...nasib baik bawak jeans lebeh..terpaksa ganti luar dalam..kalu tak amat la tak selesa...so far, ak rasa sangat puas...ehehhehee

tak banyak pic sangat..hehe..sebab bila da masuk main takde amek2 gambar2 da...
memulakan perjalanan jam 12 tengah hari..

muka tengah lapar di KFC sambil terasa sangat teringin nak masuk Sunway Lagoon
yup betol..saya tak pernah masuk Sunway Lagoon


(SR cakes)
kek white chocolate macadamia dengan kek chocolate strawbery..
beli half aje..sebab perut ada 4  aje..yang macadamia very delicious..tp strawbery choc tu tak bape bes..
maybe sebab masam sgt..i dun like..
celebrate untuk harijadi hasmah..asalkan ada je


ini la hasmah dan qayyum...
they at their 20's


muka kami tak bapa nak sama kan???
tp size lebih kurang.hehhe


si suami..naik escalator nak g cari car park..

sementara tunggu jam 2.30ptg


kusyuk ikat tali kasut..ehhe



yeay puas!!! seronok..

3 comments:

Lina Rahim said...

ha'ah la..muka fiszah dgn muka adik tak berapa sama..sape ikut mak, sapa ikut ayah ni..

Lina Rahim said...

ha'ah la..muka fiszah dgn muka adik tak berapa sama..sape ikut mak, sapa ikut ayah ni..

fiszah_pjo said...

hehe..rasanya 2-2 ikut muka ayah..sebab muka mak panjang sket..hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;