Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, August 9, 2010

berita gembira dari Ha

salam..

happy baru je balik bercuti kampung..

banyak buah- buahan tempatan ak bawak balik dari kampung..ada rambutan, dokong, langsat dan buah pisang..berguni guni ayah ak siapkan.banyak cucu cucu nya kt KL ni..tu yan kasi banyak2..

so kawan2 blogger, sapa2 rasa nk buah tu meh la datang umah ak.byk ni..

berita gembira.... yeay seronok betol bila dapat tau kawan baik ak dah preggy. dah 6 miggu katanya..seronok sangat bagi pihak dia..kawan ak yang ak ada buat entry untuk perkahwinan dia bulan 6 yang lalu..kira bunting pelamin la jugak kan..sebab dalam tempoh 3 bulan selepas akad nikah,

to zurikhoton zaidah dan suami...tahniah dan selamat menempuhi alam "mengandung"..semoga semuanya selamat  dan sejahtera..

untuk status ak????? rasa nya macam belum rezeki lagi..hehhe,,teruskan usaha dan berdoa...

2 comments:

Lina Rahim said...

duuuh..ku ingatkan anda yang mengandung..baru je senyum2 ni..takpe, kita berjuang sampai keluar baby..! hahahha

fiszah_pjo said...

hehe..belum diberikan rezeki anak lg..hehehe..yeay..usaha sampai berhasil ok..hehe
mari usaha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;