Thursday, January 31, 2013

kenduri kawan baik :)selamat pengantin baru wati

as-


3 minggu lepas  saya dan atirah pulang ke kampung.iyep!..saya dan atirah je..kami balik naik bas..sebabnya cuti yang singkat rasa tak berbaloi naik kereta.so alang alang naik bas tak yah la angkut sume kan.suami berehat rehat kt rumah di kl sensorang..mama dan atirah naik bas di PUDU sentral jam 11 malam hari jumaat. naik MARALINER terus ke Kuala Nerang.


sampai jam 4.30pagi.then tok dan tok ayah datang amek..selepas tidor kejap, kami ke Hospital Kuala Nerang pulak. ayah demam.on off je.hari ni kena amek darah..lama betul menunggu akhirnya ayah dimasukkan sebeg air..kebetulan masa kitorang g Hospital tu ramai yang demam.dorang disyaki kena demam denggi.ramai..

balik dari Hospital. kami terus ke rumah kenduri..kawan baik saya Fatimawati menamatkan zaman bujangnya dengna pilihan hati,Anuar.. cantik pengantin dalam busana gold peach..cantik sangat..hehe..lepas makan snap snap pic kami lepak2 di rumah Ha..kalau korang pernah baca entry lama saya tentng kawan-kawan baik saya ni kenal la..



lepak sambil chit chat.anak bermain main bersama..untung jugak tak bawak hubby//haha/.hubby syika pun balik umah tak stay lama pun kt umah kenduri.kalau ada cik abe of cos la deme cepat aje nak balik..haha.so bila dorang takde leh la sembang lama.hehhee..

kali ni yang takde Timah je..dia kena jaga mak dia di WAD.so tinggal kami berempat je..huhu


meh layan gambar terbaru kitorang..








untuk wati,


selamat pengantin baru, bahagia ke akhir hayat, cepat cepat dapat baby..hehe

2 comments:

ciNDerella stRikEr said...

suka tengok gamba atirah makan sweet tu. dah besar anak dara ni... dh bole mintak adik kat mama ni. hehehe

Fiszah_pjo said...

Da mintak sgt da skng.hihihi.tggu papa approval.hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;