Thursday, January 10, 2013

cardigan untuk atirah menang!!!!

as-salam

sesiapa yang  baca blog saya sebelum ni sure tahu tentang group FB yang saya join.iaitu YLM.yarn lovers malaysia,group yang sangat aktif..saya suka sangat.macam adik beradik,kami punya minat yang sama, crochet, knit dan benang..of cos la benang kan..nama pun yarns lover malaysia.

setiap bulan admin akan anjurkan pertandingan atau CAL- crochet a long. mean kami akan diberikan pattern dan tema tertentu. ikut kepada kreativiti masing-masing. dan tempoh yang diberikan adalah 1 bulan. bila da siap, hantar gambar...juri akan pilih.juri terdiri dari mereka yang berpengalaman sama ada dari oversea atau malaysia jugak

alhamdulillah saya menang tempat pertama sebanyak 2 kali iaitu untuk rose tote bag dan flowery hat...
rezeki kan..

ini rose tote beg yang saya menang tu :)
dan ini flowery hat yang saya menang tu :)



bulan 12 baru baru ni tema terbaru adalah cardigan / dress baby..saya tak pernah buat lagi baju untuk baby ni,so alang alang ada lebihan benang ALIZE diva plain tu, saya buatkan atirah cardigan.leceh sebenarnya buat cardigan ni..rumit.sabar jugak sebab nak join kan..hehe.alhamdulillah sempat jugak siapkan

dan rezeki saya lagi..saya menang.tp bukan tempat pertama..hehe.tp hadiahnya saya suka sangat sangat.
mari lihat pic cardigan atirah..saya gabungkan dengan benang cotton indone pelangi yg dibelikan oleh Ilyan(mama aleesya).tq dear :)











ini hadiah yang saya dpt.cantikkn?saya plan nk buat sling beg utk saya sendri..sure ceria kan :)boleh bawak bersiar2 ditepi pantai kan..waaaa.berangan je lebih :)

9 comments:

ciNDerella stRikEr said...

untung laaa pandai mengait mcm pzah ni. terus kn minat yg bagus tu ye.
nad ni tangan kaku...nk jahit butang pon lambat. heheheh

Ilyani said...

wow...congrates fiza... :)

nur adila ahmad besri said...

Wah..cantiknya cardigen ni.. Bleh tempah 1 untk my baby arisssa.... :) berminat ni..

Wanafzan said...

cantik cantik! xnk amek order ke?

Fiszah_pjo said...

Tq tq..hihi.x amek la dear.lmbt gile nk siap.better bli yg udah siap kt kedai.kikiki

Fiszah_pjo said...

Hihi.rezeki dear.nikmat yg allah pinjamkn.alhandullillah..nad ade terror bhgian lain.hihi..

Fiszah_pjo said...

Mekasih yani.hihi.benng yg yani belikan menaikkn seri bju ni.hihi.tw dear

Fiszah_pjo said...

Mekasih mummy arissa..alahai syg..x leh amek order la.serius x sempt.pzah ni slow nk siapknnye.hihi

rDnA said...

cantiknyer fiszah..suka la semua beg,cardigan and topi tu..

btw congrates..rezeki tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;