Wednesday, January 23, 2013

penat layan!!!!

as-salam...

dua hari ni istigfar la banyak banyak..sakit nya hati..

penat jugak layan customer yang pelbagai peel..banyak ragam.nak itu nak ini..

contohnya pelanggan sticker

1) saya nak cepat
2) saya nak tulisan banyak
3)saya  nak qty 50 je.( sedangkan dlam table memang tertera 100pcs)
4)da pos ke belum
5) nak diskaun...
6) saya servey kt tempat lain murah je...napa awak jual mahal ye

choi la!!!!!

lama lama layan customer sticker ni buat saya betul betul stress..saya da  cakap awal awal.ini bisnes akak saya.saya amek order.akak saya yang buat dan akak saya yang pos.maybe ada sedikit kelewatan dari pihak dia.dia pun nak kerja masa buat itu ini.

saya da cakap ini bisnes sampingan.bukan 24jam kami hadap emel korang je.bukan 24 jam hadap sms korang je..kami sendiri ada kerja tetap yang butuhkan komitmen..

akak saya cikgu.so petang abes skolah baru dia buat sticker tu.selalunya malam atau esok pagi  baru akak saya pos..

lagi satu..memang la pos express tu sampai esoknya..tapi common la..uols pun manusia kan..pos express tu pun keja manusia lain..mungkin ada kelewatan dari segi penghantaran..ada masalah dari segi apa sahaja..give time la.baru sehari pos da meroyan royan cakap kenapa tak sampai sampai lagi..

saya pun pembeli..saya pun penjual..jangan korang ingat korang je betul..kalau rasa nk murah nak cepat, boleh buat kt tempat lain.saya tak paksa pun..boleh  cari kt tempat lain.nak cepat sangat kan!

ok..serius saya penat layan karenah korang yang jelik tu..

p/s: mood kali ni memang teruk..minta maaf kepada pembaca yangb

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;