Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, January 9, 2013

promosi pengenalan: shawl halfmoon with bead yang gojes!

as-salam..

lama takde entry baru kan..tetiba muncul hari ni dengan tajuk berkisarkan bisnes lagi,,hehe..mari la cuci mata dan kalau berkenan pm saya je

kali ni saya dan adik bongsu saya(model shawl kami) ingin jual shawl halfmoon bermanik yang sedang hangat di pasaran.. buat promosi pengenalan kami paparkan 3  jenis warna sahaja dahulu,jika permintaan bagus kami updatekan lebih banyak warna shawl ni ya

* material dari kain chiffon yang cantik,lembut dan sejuk
*manik yang dijahit kemas dan cantik(tak serabut)

okes..mari lihat koleksi yang kami ada:-



 





 RM 44 /helai

berminat boleh whatsapp 0136323715
atau email norhafiszah@gmail.com

6 comments:

DiilaNordin said...

cantik. sbb nmpk tak panjang sangat.

hafa said...

senang je cara nak pakai, tutorial tudung ini akan di buat :)

fiszah_pjo said...

Aah dear.x pnjng sgt.just nice..mmg terletak je

fiszah_pjo said...

Aah.senang je nk pki.nnti kita buat tutorial ye

Zikri L. said...

Siapa model tu?

fiszah_pjo said...

hi dear...model tu adik bongsu saya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;