Thursday, January 10, 2013

rezeki 2013-kerja baru

as-salam

update blog di pagi buta selepas tidor..hehe.fresh selepas solat boleh update blog di samping crochet sikit.memang sikit..setakat boleh 2 row pun takpe.sebab tu saya memang sudah stop pengambilan tempahan crochet.tak nak lagi berjaga untuk crochet..huhu

alhamdulillah, saya dapat kerja baru..yeay..

buat yang tahu, dan belum tahu, tahun lepas, selepas pulang dari bercuti di Langkawi dan balik kampung di Kuala Nerang, Kedah ,Isnin 3/12/2012 saya ada interview keja baru di Bangsar. masuk tahun 2013 dapat tahu jawapannya..saya shortlisted untuk second iv..tunggu panggilan seterusnya untuk pengesahan tarikh,

pagi tadi 8/1/13 saya dapat panggilan dari HR tempat kerja berkenaan. diorang decide untuk tidak adakan second IV. pada mulanya saya rasa hampa sikit.mungkin takde rezeki.. tapi beliau sambung lagi.."boleh datang ambil offer letter tak hari ni?sebab amek awal boleh anta notis awal.sebolehnya masuk awal Februari"

alhamdulillah..seronok sangat time tu..waktu tu jam 930pg..seronok dan bersyukur.ada masa sikit terus g solat syukur.seriously sangat bersyukur...next week kena tunaikan nazar yang telah diniatkan :)

tengaharinya time lunch saya pergi ke Bangsar amek offer letter..alhamdulillah die kasi gaji lebih dari yang saya minta.rezeki untuk anak anak..dan petangnya jugak saya sudah hantar surat letak jawatan di company kerja sekarang.notis sebulan. by early February in shaa allah saya akan mulakan kerja baru, dimensi baru, disiplin baru dan angan angan serta komited baru di tempat baru..semuanya bakal berubah dengan hebat.

sekarang pergi kerja 5 minit je drive...nanti kena naik lrt..klu nak drive pun boleh tak jauh sgt pun.klu keluar awal takde hal nk bawak kete.klu kuar lambat memang teruk sebab kawasan tu jammed giler..so saya prefer naik lrt je..nanti waktu kerja hectic sikit..tapi saya yang buat pilihan kan.semoga  pilihan ini terbaik utk diri sya, keluarga dan masa depan  kami..

buat suami, anak, keluarga, rakan rakan opis dan semua, terima kasih kerana mendoakan saya..semoga kalian terus dilimpahi rahmat Allah..


mengenai crochet, ya, saya terpaksa tutup semua order.so sekarang ni misi saya nak siapkan tempahan yang sedia ada.saya inginkan ruang rehat yang lebih pada diri sendiri, :)..tapi jualan shawl dan tudung berjalan seperti biasa

p/s: stok utk tudung 3 layer yang gojes tu belum ada tau.kawan saya nak update stok weekend ni Inshaa allah.by next week saya update korang ye :)

p/s: shawl halfmoon masih ada..email atau whatsup sy utk tempahan ye

4 comments:

suzy said...

syoknye dengar dapat keje baru..tahnaih..company ap fiszah..semoga rezeki bertambah lagi lepas ni,amin...

Ilyani said...

alhamdulillah...congrates fiza...good luck kt tmpt br... :)

Fiszah_pjo said...

Mekasih suzi.pzah join etiqa

Fiszah_pjo said...

Thanks yani.alhamdulillah rezeki..pzah jugak doakn utk yani jugs

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;