Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, January 11, 2012

rezeki atirah: kasut

as-salam..

sampai je kt opis pagi ni nampak ada satu beg plastik atas meja saya.....



kasut baby..seronoknya..dah tau sapa yang kasi..of course la Kak Wati..banyak betul barang anak dia, dia pass kan utk Atirah..
2 pairs of oshkosh baby shoes
so far atirah hanya ada 2 kasut je yang saya belikan..baru bercadang nak tambah kasut untuk atirah since dia mula nak belajar bertatih..so hari ni dapat kasut dari Kak Wati..maka cadangan untuk tambah kasut harus dilupakan sekejap..boleh beralih kepada barangan lain pulak..

Kak Wati ada anak 2 orang..yang sulung, sudah menanti di Syurga.(beliau meninggal pada usia 4 tahun)..ikut umurnya sekrang sudah darjah 2 kot..anak kedua, Damia sekarang sudah 5 tahun..so damia da only child she have..so banyak barang2 damia dia pass utk atirah..dari baju, suar, dress, mainan..ini terbaru  kasut :)

walaupun barang yang sudah dipakai tapi kualiti tip top..sgt suke!.. saya sangat suka..dan sangat seronok..orang kasi mmg super duper seronok.!thanks kak wati.

3 comments:

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

brg free mmg bes akak pon suker ehheheh

ciNDerella stRikEr said...

baik nye kakak tu. untung athirah. hehehe

Siti Syuhada said...

ryan pon banyak giler dapat baju from my neighbour.neighbour ade 2 sons, and plan da xmo beranak..so abes sumer dia kasi kat ryan..cantek2 plak tue bajunyer..:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;