Monday, January 30, 2012

masa kecik terasa banyak....masa besar terasa sikit...

as-salam..

tetiba hari ni teringat perihal adik beradik bila selesai hantar atirah ke Teratak Manja..baru ada Atirah sorang, masih tak dapat cari rentak yang stabil..ada je hari terlambat la..rumah bersepah2 la..baru tak berlipat la..hadoi yai...kalau lagi ramai tak tau la macam mana keadaan diriku ini..haha..so tabik spring dekat my lovely mum dan my lovely mother in law..

saya ada 7 adik beradik..ada seorang abg dan 2 orang kakak..ada seorang adik lelaki dan 2 orang adik perempuan..saya nak yang tengah2..no 4 dari 7..dulu masa kecik terasa sangat la ramai..kalau pergi kenduri ke raya ke jalan-jalan ke makan2 kt restoran ke..mak aih.banyak nk kena order..dlu masa kecik ayah selalu bawak g makan dan jalan-jalan...

sekarang ni..abang kakak saya semua dah kawen..adik-adik masih belajar..yang bongsu pun da nak habis matrikulasi dah..bila berkumpul terasa sikit benar..huhu..nak pulak sekarang ni masing2 jauh..huhuhu..
abang sulung di terengganu..kakak no 2 di putrajaya( ini je yang selalu jumpa)..kakak no 3 di kedah..adik lelaki jugak stay kt rumah tolong ayah..adik perempuan di kelantan sedang praktikal..dan bongsu di matrik Changlun... how time flies so fast...

bergambar kenangan semasa persandingan, Kuala nerang
 1 mei 2010

semasa majlis bertandang di Palong 6..
10 July 2010
dalam keluarga mertua pulak..pun terasa sikit..dulu masa bercintan..si suami cerita dia ada 14 adik beradik..wa wa wa..ramainya...dia anak ke 5 dari 14..dan terdapat 2 pasang kembar..masa tu memang terasa ramai..tapi sekarang da hampir masuk tahun ke 2 perkahwinan..terasa 14 orang tu sikit aje..

yang paling bongsu sekarang dah masuk darjah 5..kejap je..daripada 14 orang tu, dah 6 orang selamat berkahwin..coming soon adik ipar pulak nak berkahwin..kejap je..

ini adik beradik perempuan sahaja..suami sy ada
2 kakak dan 4 adik perempuan..
ada 2 abang dan 5 adik lelaki,,

bila nk kasi adik adik untuk atirah ni..haha..mama papa lom ready lg..huhu..tunggu next year plak la baru pikir..tahun ni pikir beli rumah dulu..


p/s: gambar lain takde plak sekarang...nanti da jumpa edit balik :)

1 comment:

Hasnah said...

asna 3 org adik beradik. belah hubby 4 org. lg sikit dr akak hmmm mmg terasa sunyi juga la huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;