Tuesday, December 31, 2013

2013 terbaik...

assalam

ramai rakan2 blogger buat recap untuk 2013.saya pun nak buat jugak lah..ikut kepada ketajaman otak mengingat semua memori.

Februari 2013
Official bertukar kerja..dari seorang Engineer Mekanikal di Zelan Construction kepada Ekskutif Reg. Ops di Etiqa, Bangsar.. alhamdulillah.. environment baru dengan rakan rakan baru yang super duper best..tukar kerja haruslah selari dengan kenaikann gaji kan.alhamdulillah..malah medical benefit untuk staff dan keluarga jugak bertambah...Allah permudahkan..

Mac 2013
simpan semua hasil crochet, benang hook dan semuanya dalam box.dan simpan kemas.semua order da tak buat dah...sebabnya tak sempat langsung nak crochet..walaupun sentiasa tgk hasil rakan rakan di YLM tu, saya simpan kan aje dalam hati. Mac 2013 tertubuhnya FISSTICKER.bisnes jual/khdmad sticker dan label yg saya amek alih dari akak saya..alhamdulillah pendapatan sampingan yang sangat memberansangkan.

April 2013:
semua ada pasang surut kehidupan..gembira,emo..sedih syahdu..rasanya nothing special berlaku bulan 4.hahah..

May 2013.
hubby treat us a trip to USS. seronok sebab first pergi kan...tapi [pergi hari sabtu.ya ampun ramai giler orang.ape pun we all enjoy having fun there.. May ni anniversary kami..dan ulang tahun kelahiran atirah..untuk 2nd besday ni saya tak buat any party at all..just makan makan dan still provide kek dan goodies utk kawan2 atirah di Teratak Manja

Jun 2013- August 2013..

sepanjang bulan ni banyak agenda puasa dan hari raya..kali ni beraya di Palong dulu.lepas tu baru balik kedah..tema kami tahun ni BIRU cerah

September 2013
Hubby da tender resignation.since die perlu 3 bulan tender notis, end october baru officially dia resign as logistic exec dekat CELCOM..alhamdullilah rezeki kami anak beranak, hubby dapat kerja baru dalam bidang yg die baru ceburi.permulaan yang bagus untuk beliau dan kami anak beranak

October 2013
kami jalan jalan  PD.2 hari semalam bercuti dekat PD.seronok

November 2013
bulan birthday saya...ada promosi untuk Fissticker bulan ni..dan bulan 11 huby start kerja baru dan kami terpaksa PJJ.every weekend hubby balik.tapi tak lama..sebulan je..lepastu die dpt site kt KL.so no more PJJ..effective November saya buat tolakkan gaji untuk tabung haji My Parent dan insurans Mutiara as staff Etiqa.

December 2013:
Penutup tahun 2013..kami berjalan jalan di Terengganu..seperti entry yang lepas.. dan alhamdulillah saya disahkan hamil kali kedua...sekarang saya baru nak masuk 7 minggu.masih peringkat awal.dan macam biasa hujung tahun..busy dengan KPI banyak nak kena isi dan perlu diteliti..
dan bulan 12 jugak saya registerkan atirah SSPN-i..


itu je sepanjang 2013...

untuk 2014,mood crochet datang lagi.maybe pembawakan budak kot kan...tp order dr luar tetap ditutup.sampai bila bila,saya tak nk amek order sebab sy sygkan masa yg sy ada,,mintak maaf kalian.

1 comment:

Ilyani said...

Yanie pun cam nak lari dr bidang civil engineer lh...2014 nk cr keje lain...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;