Wednesday, December 11, 2013

mood blogging da datang balik

assalam

sekarang ni mood berblogging makin baik..even sekeping gambar dan sedikit kata kata pun rasa nak update.tak tau nape..hehe
dulu kemain malas lg.ada satu bulan tu 2-3 entry je..mungkin ada berita baik ingin dikongsi barangkali...atau memang diriku da berubah ke kan..

bercerita tentang sticker saya.alhamdulillah order hari hari masuk.kadang tu tak sempat nak handle..dulu si suami tolong masa awal2 kami start,now die kurang terlibat sebab citarasa lelaki dia jarang dapat diterima oleh customer.so nak tak nak bab design memang saya buat.alang2 design terus print..dia membantu part jaga anak dah kira cukup baik..

dia jugak jadi saya punya helper untuk uruskan packaging..tolong saya tulis nama penerima atau mana mana yang sempat.selalu saya sempat lagi handle.sebab masalahnya semua info dalam hp saya.leceh jugak kan..takpelah dia membantu dari segi sokongan moral pun da cukup berterima kasih..

kadang kadang terasa jugak penat buat side income ni..ye lah,tidor tak cukup.tapi dah jadi kebiasaan dan seronok. seronok bila angka di bank sentiasa ada..alhamdulillah..


di opis pulak, seronok..kawan kawan dan boss yang best.saya sangat suka kerja di Etiqa ni.ada boss yang always appreciate staff.kami tolong menolong dari semua segi.bos sy ada 3 orang.1 malay big bos dan 2 chinese.kami group 10 orang. of course all girls..selalu je kalau dorang lunch kt Midvalley, selalu ada gift untuk kami..anything la..kadang2 even gula gula pun rs cam best je.hehe..alas lapik mug pun dah rasa seronok..hehe

kali ni chrismast da nak dekat kan, big boss kasi gift dari Loccitane.


p/s: nak order sticker just whatsapp je 0136323715
www.fissticker.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;