Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, December 26, 2013

kehamilan ke2: 6 minggu

as-salam

terasa nak menaip hari ni..sudah melepasi minggu ke enam kehamilan..kehamilan kali ni berbeza dengan yang sulung hari tu..iye la kan.memang setiap kehamilan berbeza rasa dan keadaan..takkan sesekali sama..

dulu awal dapat detect.. 6 minggu da rasa loya dan pening.tak lalu makan...
sekarang untuk kehamilan kedua, minggu ke enam selera makan sangat terbaik.takde rasa pening ke loya ke apa..sangat kuat dari segi makan..tapi ada sedikit yang lain..

kehamilan kedua ni, mula dari minggu ke 5  saya selalu rs sakit pinggang..sampai minggu ke 6.masih lagi sakit pinggang.macam nak period.tapi mild..huhu..duduk dan berdiri rasa sakit pinggang..kalau berbaring je rasa selesa dan tak sakit pinggang.huhu..dari segi lain takde masalah..cuma sekarang ni sakit pinggang je.normal kah ye??

saya belum jumpa doktor lagi..semalam jalan jalan Aeon Maluri shopping baju sikit..sempat beli UPT baru..balik terus cek.kali ni memang cepat aje double line naik dan terang.so konfem la kan..baru 6 minngu lebih..kalau g scan takot tak nampak lg..

so tunggu 8 minggu dulu..baru nak g scan..kena jugak scan takot kehamilan diluar rahim or lain2..berdoa semoga tiada masalah apa apa la..

# kehamilan ke 2 ~EXCITED~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;