Friday, March 1, 2013

saya bertuah: set wangian BODYSHOP dari majalah Lisa

as-salam
(schedule entry)

mencuri kesempatan di waktu malam untuk update blog yang kian lama terbiar.maaf kepada peminat tudung 3 layers.saya sangat tak sempat nak update stok baru,if wassap saya leh share stok terkini.di blog tak sempat muat naik gambar tudung terkini..

update blog kali ni dek kerana excited dapat barangan percuma lagi dari MAJALAH LISA. bulan lepas saya tak hantar pun any sms contest yang seperti saya buat sebelum ni.. kali ni just drop FB LISA magazine je. just to see the updates..

then ada satu status dari Lisa tanyakan apa azam 2013..azam terbaik akan menang hadiah, hadiah apa belum dinyatakan secara sahih..so saya pun just drop komen dan tulis Azam 2013 saya.just simple..azam pun bukan macam karangan.sekadar dua 3 ayat. dan suprisingly after 3 week dari tarikh saya drop komen tu saya dapat mesej kat FB bagitau azam saya terpilih dan mintak hubungi AZLEEN.

saya terus kol dan bagitau kt Azleen.dia cakap dapat barangan kecantikan rm200. dari produck mana belum tahu lg..lepas tu saya cakap ok nanti pergi ambil.masalahnye kekangan masa ditempat kerja, memang tak boleh nak keluar amek barang.huhu.sampai la semalam ada training,lepas training laju2 pergi ambil..sebelum masuk ke pejabat.

sampai je Bukit Damansara tu.terus ke company LISA..walaupun time lunch hour, nasib baik ada staff yg tak keluar makan.hehe.ikutkan memang dorang tutup lucnh hour..memang nasib baik.klu tak haruslah menunggu lebih lama.huhu.time amek barang adalah during weekday opis hour.camne nak g amek tu???nasib baik la ada training..sempat..

dan ini la barangannya..excited sangat.belum pernah saya beli set lengkap dari BODYSHOP.sebelum ni beli satu satu je..bila dapat set lengkap ni rasa seronok sangat..total kos dalam rm286..sapa nak kasi free kan..ada..orangnya adalah dari Majalah LISA. korang try la ye,mana tau luck korang. kt sana memang banyak hadiah..hehe


jenama dia INDIAN NIGHT JASMINE..tak kesah jenama ape pun.benda free.yang penting wangi.hehe


kenapa seronok sangat ni?????



ada cerita tau sebalik Bodyshop ni..hehe


da lama request kt hubby nk body butter dari bodyshop.bukan tak boleh beli sendiri.tapi saja nk dia belikan.kononnya nak wangi2 untuk dia jugakkan..masa g butik bodyshop kt Jusco Maluri aritu, dia cakap mahal la..rm65 untuk body butter je..last2 kami tak beli pun.g watson dia belikan jenama watson rm15 je..tak kesah la.asalkan die yg beli,hahhaha..lepas je beli sungguh2 la ai sapu body butter tu.wangi jgk..

tak sangka pulak hadiah dari Lisa tu set BODYshop.memang patut pun kami tak beli hari tu..ehhe.sebab rupa rupanya bakal dapat free.tu yg suka sangat..hahha

korang nk cuba boleh jugak.try la sms kontes kt LISA tu ye..rm1 je..mana tau rezeki korang dapat hadiah best2.cth dapat hamper barangan MAY.memang stok 1-2 bulan la...seronok sangat.saya dapat kosmetik REvlon dulu pun tak abes abes lagi.hahah..

rm3.90 je majalah tu.ada gaya terkini..memang best lah!!!

4 comments:

myaini said...

wah...sungguh bertuah....saya masuk la mana-mana contest mesti tak dapat...huhu.....tak lucky kot...

Anonymous said...

amboi...dapat satu set..!
beruntungg...!!!

Fiszah_pjo said...

Alhamdulillah rezeki.tu la kn.best sbb dpt 1 set

Fiszah_pjo said...

Rezeki sy kt bhgn cmni kot.h3heh.alhamdulillah.

Aini nye turn next time kot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;