Tuesday, February 26, 2013

lama tak update

as-salam

sudah lama tak update kan.busy kononnya.tapi seriusly sangat busy..

saya tau ada yang merinduikan??eleh..malu nak mengaku la tu..heheh..takpe.jangan malu..saya pun rindu nak jalan jalan drop komen kt blog korang.cuma masa mencemburui..

saya sudah sebulan kerja di tempat baru. ETIQA..kalau cakap kerja Etiqa semua orang ingat saya kerja jual insuran kan..hehe.takpe..betul la tu..insuran.tp saya bukan sales person yang jual insuran.saya exec buat performance management.opis hour.no sales..

saya ada nak cerita secara lebih detail di akan datang punya entry.semoga ada entry yang lebih hot di kemudiaannya ok..

lepas ni if ada masa terluang, selain menjaga anak, buat kerja rumah dan bisnes partime kitorang selain chitchat with hubby,saya ingat nak buat schedule entry.so nampak la setiap hari ada update...

okes..merindui kamu kamu jugak.saya mencoret lagi dikemudian hari..

tata uols

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;