Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, September 29, 2010

sambal ketam....teringat mak.

salam..

tadi masa lunch, macam biasa makan kat foodcourt tingkat 7 opis ni..nampak sambal ketam..laju je amek..

saiz ketam tak besar mana..tapi boleh la tahan..lepas jugak keinginan nk makan sambal ketam..kt Wisma Zelan ni, makanan kat level 7 ni leh tahan sedapnya...nampak semua menarik...bernafsu je nak makan..

pasal sambal ketam ni, tetiba teringat  kat mak di kampung tu..maybe sekarang mak masih sibuk menjahit..alhamdullillah..rezeki mak tak putus2..kenapa ingat kt mak?sebab nya kalau mak masak sambal ketam...astagfirullahalazim...sangat la sedap ouls...menggigit2 sampai licin..ayah plak, klu beli ketam, dia kan beli saiz yang besar..sebab baru terasa isinya..

sekarang ni terasa nk makan lagi sambal ketam yang mak buat tu..insyaallah next week mak ngn ayah nak turun KL.mak ade job menjahit lagi..boleh la berweekend di KL..nak beli ketam dan suruh mak masakk....heheh...

korang suka tak makan ketam???buat yang elergic, nak buat camne kan..makanan laut satu ni memang gatal sket..hahha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;