Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, September 20, 2010

nak benda ni sangat..suggestion please!

semakin hari semakin geram je tengok hasil tangkapan menggunakan benda alah ni...geramnye...nak satu...sapa ade lebih kasi la free kt saya...hehehhe...

oleh sebab kewangan ak bukan tahap yang boleh membanggakan, so far ini adalah impian yang tinggi..tak tahu bila mampu kuarkan duit beribu untuk benda ni...dan saya akan berusaha bersungguh2..hehe

bila akan mampu beli???jangka masa yang diambil bakal lama..mungkinkah 2011..atau mungkinkah 2012..atau rezeki tiba2 tersangat murah ..2010 dah mampu beli..

so kawan2 yang terer atau dah memiliki dslr ni..mintak kasi suggestion..brand mana yang bagus???dan sangat berpatutan...tak nak la mahal2..kang terover bajet plak..huhu

kalau ada kamera ni..semangat la sikit en suami mensnap pic sy dengan byknya..sekarang ni kena ada sistem barter...sy amek pic dia 2 keping, mintak die snap pic sy 3 keping...hehe..klu ade benda alah ni..rsnya takperlu suruh laju je dia volunteer...

1 comment:

warna-warni dunia ini said...

sabar ye. ada rezeki bila2 dapat la tu. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;