Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, February 24, 2012

bila mama memasak, atirah ........

as-salam

bila mama sedang memasak, ape atirah akan buat???????

atirah pun tolong jugak..sibuk menolong mama..haha..ini gambar masa atirah 7-8 bulan..selalukan papa keja balik lewat malam..so takde orang nk jaga atirah..nak tunggu atirah tido memang lambat la..haha..so mama angkut atirah ke dapur..dan dia tolong2 la apa yang patut

semua benda dia nak capai..tong sampah bawah sinki pun nak godek2 jugak..so nak kasi atirah leka, mama kasi mangkuk dan senduk..so dia menggoreng la sesuka hati..haha

tapi tak lama sangat..sebab dia suka buang senduk tu..lepas tu sibuk tengok2 nak ambil balik senduk tu..bila mama dah tolong ambilkan die akan buang lagi.haha..die buat selama mana die suka la..hhihi..fridgme magnet die suka jugak..mama turunkan kasi bawah sikit..die tarik, belek-belek then jatuh..mama la kutipnya..

so tempoh memasak jadi lama kalau macam ni..haha..selalu atirah akan tidor jam 10malam..tetapi mostly pukul 11 malam..lambat kan..ada hari balik dari nurseri, kul 8 da terlelap..tak bangun2 main except minum susu sampai pagi..tp jarang sangat la..balik dari nurseri, makan2, minum susu, main2,tukar baju(sebab peluh), minum susu dan tido..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;