Tuesday, March 18, 2014

Nak jadi ahli tupperware ???

Korang suka tak barang Tupperware???

depend pada orang kan..ada yang suka..ada yang tak suka..membazir dengan harga yang mahal katanya..its depend pada kesukaan, keperluan dan minat masing masing..

tapi saya totally in love! dari kecik saya suka sebenarnya..mak saya tak mengumpul tupperware..tapi makndak saya suka sangat. banyak koleksi dia.. saya bila datang rumah dia tengok je koleksi dia..nak beli time tu ofcos la takde duit..memang mahal.hahha..dan tak pernah pun meminta minta kt mak supaya beli tupperware.sebab time tak rasa pun nak ada satu...

haha..sejak dah kerja dan berumah tangga ni minat tu boleh mula dicambahkan..hehe.dengan ada pendapatan sendiri, lagi laju minat tu bercambah.saya tak beli dan simpan kat rak je..saya guna hari hari bekas tu.so tak terasa mahal bila long lasting.tp kalau letak kt api still rosak ye.da ada 2 tupperware yg rosak bibir die..sakit je hati.tapi nak buat camne benda dah jadi..

setiap bulan je rasa nak menambah.lagi lagi set level tupperware sale tu.sebab itu limited untuk dealer yang buat sales pada jumlah tertentu dapatbeli dengan harga super berbaloi.konfem korang pun tak sangka..tapi harus buat sale dan achieve target k

kebetulan di opis ni permintaan tupperware tinggi. saya lagi semangat nk buat sale..tak payah nak beria2 pujuk dorang beli.sbb perempuan arif bab bab ni..dorang yang bulan bulan mintak nk tengok katalog..tak semestinya dorang kan beli.tapi perempuan ni sifat die tak leh tengok sale.hahha.lama lama tengok akhirnya sangkut jugak 2-3 barang..

saya jual harga dealer je..sebab seronok sebenarnya kongsi minat yang sama..

alhamdulillah dealer bawah saya dah bertambah.anak anak buah saya mula menjual ditempat masing2..diorang pun bermula dengan membeli untuk koleksi sendiri je..lama2 kawan kawan pun turut order..selain dpt sideincome, dapat jugak kepuasan ...kepuasan dimana bila ada sale, kita dpt beli barang yg kita suka hasil komisen je...so secara tak langsung kita dapat barang barang tu percuma je..


hari ni takde gambar nak share ngn korang..tak sempat nk snap cantik2..

nanti bila ada masa saya snap koleksi tupperware yg saya ada kt rumah..tak banyak mana pun...boleh la sikit...setakat freezer mate, bekas minuman, bla bla bla bla

korang nak tak diskaun 25%????

daftar jadi ahli dah layak nikmati diskaun ni...boleh walkin kt stokis berhampiran or nk order direct kat saya pun boleh.macam mana nak jadi ahli?

ada 2 cara..

RM70 untuk travelkit bag plus tupperware plus brochure2...


atau RM280 korang akan dapat set tupperware yang mana harga sebenar rm400++ korang untung beli yang ni..tapi tak kesah...


nak jadi ahli just drop me your salinan ic je..lepas tu pilih nak daftar ikut rm70 or RM280...bayar jadi ahli pun berbaloi sebab korang dapat tupperware tau.bukan dapat angin je..ehhe



EMAIL: norhafiszah@gmail.com
Whataspp: 0136323715

--
Terima Kasih kerana berurusan dengan kami.
Kami mengalu-alukan segala cadangan anda untuk memperbaiki mutu perkhidmatan kami. Terima Kasih

CIMB BANK (NORHAFISZAH JOHARI)
02070035443529

MAYBANK (NORHAFISZAH JOHARI)
112399135122

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;