Thursday, December 20, 2012

crochet:sunflower tote bag & purple fat bottom bag

as-salam

tq kepada yang sudi membeli tudung tu ye..saya update stok baru esok malam ya.kawan saya da ada stock baru :),,jangan lepaskan peluang ya..

minggu lepas saya sibuk siapkan beg yang ditempah oleh Puan Liza. beliau tak  beritahu spesifik corak atau warna yang beliau inginkan.yang pasti besar dan muat untuk isi buku dan telekung katanya.

saya buatkan beg coklat+ kuning bertemakan taman bunga matahari untuk memuatkan buku buku beliau.saiznya dalam 13 incin x 12 inci.. bunga matahari ni diharapkan mampu menceriakan beg coklat ni :)











beg kedua saya buatkan fat bottom bag. kalau dalam group YLM di facebook tu, memang tengah demam fat bottom bag. saya pilih warna ungu putih untuk  beg ni.bunga ros 3 warna hope sangat dapat menaikkan seri beg ni. beg ungu ni dibuat untuk memuatkan telekung sembahyang dan sejadah.









lama jugak saya buat beg-beg ni.huhu.seperti serik nak amek tempahan beg lagi.huhu..




stay tune. nanti saya update crochet cover  untuk medela breastpump pulak ye :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;