Thursday, December 20, 2012

crochet: blue green medela swing cover and yellow black freestyle cover

as-salam



seperti yang dijanjikan, kali ni saya paparkan crochet cover untuk pam medela freestyle yang ditempah oleh Puan Azlin. beliau mahukan warna hitam dan kuning. saya buat ikut pada citarasa saya dan diharapkan puan azlin berpuas hati.











mood update blog kembali.dan tak tau sampai bila mood ini akan berkekalan. kali ni saya turut paparkan crochet cover untuk pam medela swing yang ditempah oleh Puan Ckin. beliau tidak menetapkan tema untuk cover pam ni. saya buat ikut pada citarasa saya dan diharapkan puan ckin berpuas hati. kali ni saya pilih biru,hijau dan pink :)


jika berminat boleh email atau whatsup saya ye
norhafiszah@gmail.com
0136323715

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;