Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, December 27, 2012

atirah si manja mama

as-salam

atirah 19 bulan..so far 19 bulan usianya. memang manja dengan mama..orang cakap anak perempuan manja dengan ayah..anak lelaki manja dengan mak..tapi itu semua subjektif. atirah manja dengan mama..ye la.mungkin sebab menyusu kan.so rapat la dengan mama

atau papa atirah garang kot. suara kuat. garang garang papa pun.xde la papa nk puk atirah ke ape kan.tangan mama dia lagi laju.hahhaa...tapi mama pandai amek hati atirah..so memang cair la hati atirah kan. kalau ngn papa, selalu je kena cakar.papa suka sangat cium/gigit atirah.atirah rimas kot.laju je tangan die nak cakar muka papa..selain dari cakar,atirah suka gigit papa dia.kalau mama kasi tangan pun tak gigit.papa tarik tangan mama soh atirah gigit pun atirah tak nak.hehehe...so baik kan ngn mama dia

kalau tak nampak mama, atirah baik ngn papa.kalau da nampak mama, mula la perangai dia.suka main2 ngn mama compare to papa.tp masa mama masak boleh je dia main2 ngn papa..hehe..atirah sekarang makin pandai tunjuk kasih sayang..suka peluk dan cium mama..hehe..nice budak kecik sorang ni..ngn papa, harus disuruh baru nak buat.kiki.jeles aje papanya

tapi papa ada trick nk tarik perhatian atirah..ajak tengok upin ipin je..konfem melentok la atirah sebelah papa dia tengok upin ipin..sekarang sudah agak pandai bercakap..nak pi pin..pi pin...selalu kalau malas nk layan dia, kitorang cakap je..'da abes'....so dia tak mintak lagi.

banyak lagi sebenarnya..tp itu je la dulu


1 comment:

Nurul Ilyani said...

aleesya mmg rapat ngn papa die...sbab mama die mls nk layan die...x larat...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;