Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, July 13, 2015

Kakak Atirah & Adik Elisa

Assalam

ramadan ke 26 dah..persiapan raya hampir selesai..

Seronok tengok anak anak makin membesar..tengok cara akak layan adik..tengok cara adik bermain dengan kakak..senang hati tengok..adik belum pandai ajak bergaduh dengan akak lagi..so sister hood dorang sangat baik..tiada gaduh2..hanya ada gelak tawa gurau senda..

seronok tengok akak yang sudah matang dari adiknya..banyak beralah..banyak tolong mama jaga adik..banyak kontrol adik dia supaya tak jatuh..senang hati tengok dorang membesar..

adik pandai bawak diri..suka respon dengan gurauan akak dia..sungguh2 gelak bila akak main dengan dia..

adik kuat makan..sangat kuat makan..
dukung kejap je mama larat kalau tak ber boba 4g.
kalau angkut guna boba 4g boleh 2 jam dukung..no hal..

kakak atirah ni obses dengan minnie mouse.kasut, sliper, jam, topi baju , spender pun minne//buku jangan cakap..semua minnie.bilik tidor dah request cat pink..katil pun mintak katil minnie..tapi tak dapat la nak oi...

haha.adik elisa walaupun nampak cm boy tp kuat ngis tu tetap sifat gugurl tau.hahha




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;