Wednesday, July 9, 2014

Tungku moden @microwaveable herbal compress by TANAMERA

Assalam..

Hari ni nak berkongsi tentang amalan bertungku semasa berpantang. Bertungku amat penting untuk kecutkan rahim, untuk buang angin dalam badan dan sebagainya.selain alternatif guna tungku besi atau tunggu batu sungai, kini ada tungku moden yang lebih ringan dan berkesan.

mari lihat gambar


Tungku Tanamera atau dilebih popular Microwaveable Herbal Compress ni digunakan oleh sesiapa sahaja. tidak khusus buat wanita lepas bersalin sahaja. tapi untuk wanita berpantang, herbal compress ini sangat berguna dan senang digunakan


Tungku Moden Tanamera @ Microwaveble Herbal Compress diperkayakan dengan campuran garam laut, beras organik dan herba segar. herba ini dibalut dengan material yang kalis api dan selamat untuk digunakan apabila dipanaskan dalam Microwave

Cara Urutan:
Buat Urutan secara pusingan pada bahagian badan yang penat atau seluruh badan.lakukan lebih pada bahagian perut dan leher.pasti lega.


Khasiat:-
urutan yang menggunakan tungku khas ini sangat membantu untuk meringankan badan tubuh dan membantu proses pengeluaran darah dengan lancar.
memberi manfaat detosifikasi, membuang angin dan melancarkan peredaran darah


harga untuk tungku moden Tanamera @ Microwaveable Herbal compress ni adalah RM 49

boleh dibeli loose item
postage rm6

berminat boleh sms/ whatsapp mama atirah 0136323715


selain dari tungku khas ni saya ada jual set bersalin lengkap tanamera yang mengandungi 10 item..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;