Sunday, January 26, 2014

Kehamilan ke 2:10 minggu. sakit pinggang dan Ostematrik


Assalam

alhamdulillah kandungan sudah melebihi minggu ke 10.semuanya berjalan sangat mudah dan lancar, yg tak lancarnya tahap kemalasan untuk memasak tu macam melampau je,boleh buat alasan penat,so tapau je kt kedai.bukanlah bermaksud beruntung suami tak kesah..alhamdulillah dia memahami..takde la direct seminggu tak masak kan.hehehe.ada hari hari saya masak juga..(ayat cover kan)hehe

loya pening jarang terasa,,yang dirasakan adalah sakit pinggang,,huhuh.baring serba tak kena.masa duduk buat kerja tak rasa sangat..nak baring yang rasa sakit.mungkin sebab atirah malam malam masih menyusu. even niple memang rasa sakit.huhu.tapi atirah tetap menyusu..huhu.lucky nw tirah da mula minta susu botol..seronok.tgh malam nak tidor masih mencari susu mak die jugak,huhu

saya minum susu ye setiap malam.untuk dapatkan anak yg kulit cantik, saya tambahkan sesudu ESP shaklee..hahhaa.....niatkan dalam hati..tapi rupa bentuk rahsia Allah..kita hanya berusaha..terbaca di internet khasiat ESP Shaklee yang 1001 katanya..so setiap malam amalkan segelas susu ANMUM yang ditambah dengan sesudu ESP Shaklee..

mungkin penyerapan kalsium atau kalsium yang diserap tu tidak mencukupi bagi ibu yang sedang hamil dan menyusukan Si Toddler Atirah yang hampir 3 tahun tu, membuatkan saya rasa sakit pinggang.. so saya tanya kawan2..macam mana nak atasi. dorang suggest try consume Ostematrik dari Shaklee.
banyak pembacaaan dilakukan akhirnya saya beli sebotol Ostematrik

Oleh sebab saya memang minum susu ANMUM setiap hari, saya punye Upline (Sofiah) cadangkan hanya consume 2 biji pil Ostematrik sahaja.Kalsium yang diambil melebihi dosage juga tidak baik untuk kesihatan ya..so setiap pagi selepas sarapan pagi saya amalkan 2 biji Ostematik Shaklee ni..Alhamdulillah mudah ditelan tanpa rasa tersekat di kerongkong..







saya sudah amalkan 3 hari.alhamdullillah rasa sakit pinggang saya beransur hilang..seronok sangat :)

baru baru ni da register prenatal check up di KLINIK PUTRIJAYA..da scan semua.alhamdulillah da ada heartbeat baby.pergi berdua dengan atirah je.kemain happy lagi atirah kt Klinik tu sebab bukan dia yang diperiksa..cuba kalau die yang demam..laju je mulut cakap tak nak ubat.tengok doktor pun nagis..hehhe..

ok..korang yg ada sakit belakang or sakit pinggang while pregnancy tu cuba la try Ostematrik.untuk yang tak lalu minum susu, korang disarankan untuk amalkan 4 biji Ostematrik sehari..

nak beli Ostematrik SHAKLEE?? saya poskan seluruh Malaysia ye..harga ahli je..
harga pasaran RM61..nak beli dengan harga ahli???leh je.kontek saya k

ada 120 biji ye..:)

ID shaklee terbaru:1105635

if nak wassap saya k
0136323715
-- 

2 comments:

Farrah said...

fara masa preggy pun cronic backpain.. lps deliver alhamdulillah dah takde.. dulu siap kena gi fisio n pakai back support..
huhu

Fiszah_pjo said...

Alhmdullh lepas berank recover kan...hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;