Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, February 4, 2016

ATIRAH & ELISA

assalam
lama tak menulis tentang anak anak...

seronoknya tengok anak anak membesar..best tengok dorang bermain dan berkawan..dan jugak bergaduh..i love the moment..adik cepat aje mengikut telatah akak dia.
apa yang atirah buat, elisa akan cepat terikut..ehe..

bab gaduh tu biasa la.elisa bukan paham lagi.apa barang dia susah dia nak kasi melainkan mintak elok elok..adab mesti ada kalau nk barang dari dia..cakap lembut lembut sure dia kasi.tak boleh main rebut/rampas je..hehe.orang tua pun macam tu kan???

elisa da makin banyak gigi dia..makan banyak bercakap..i love her eyes.sama mcm papa dia..atirah ikut mata mama.of cos la i suka...hehe

atirah makin membesar..makin pandai memahami kehidupan/rajin dia solat cara dia.sebab dia selalu nk ikut dan nak buat apa yg mama buat.kemas umah pun rajin..lipat kain.sidai kain..hope nnti besar bertambah2 rajin le.jgn kecik je..

update pic secara random sebelum hp rosak or hang.hehe


elisa dalam kereta tengah makan kismis



anak dara da besar...muka sama je kan..hehe

mama dan atirah masa odw nak pergi orientasi Tadika KEMAS


elisa dan atirah di pagi sabtu

my lovely girls



kakak atirah da besar da:)


atirah dan her favourite icecream






mama dan anak anak dara





elisa ni kuat main


tunggu nk dinner bawah rumah..muka baru blik kerja..toya abes

aktiviti berbasikal didalam rumah,,

hehe..gambar macam macam ragam..seronok tengok anak membesar..
mama syg kamu berdua

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;