Wednesday, February 10, 2016

STICKER KALIS AIR MURAH UNTUK BIG CUP PLASTIK DLL

Assalam

Lama tak update pasal sticker kan..tempahan sticker dibuka sepanjang tahun ya
Paling banyak orang tempah sekarang adalah sticker kalis air transparent untuk “BIG CUP” COFFEE& The,..
Pudding sedut/pudding rainbow masih maintain customer order.

Ada repeat berkali-kali …ada new order with new design..alhamdulillah..semoga kalian terus sukses ya..
Saya dapat tumpang sekaki..

sory gambar blur.salah edit.next time kita kasi clear ya.

CETAKAN HITAM SAHAJA..KONFEM KALIS AIR!!!!

Paling banyak orang order adalah size bisnes kad ni

Size: 9cm x 5cm
Material: PPNG transparent-kalis air
Harga: RM33 utk 100pcs


















Harga tak termasuk design dan pos ya


Contact saya untuk menempah
Whatsapp sahaja: 0136323715
Email:norhafiszah@gmail.com


Saya rasa ini harga paling murah di pasaran.even supplier naikkan harga barang mentah, saya cuba maintain kan harga sticker kami.supaya customer boleh maintain dorang punye raw kos. Tapi untuk customer yang banyak giler komplen, banyak bunyi.sory saya taknk entertained.yg suka komplen itu ini u are not allowed to come anymore.hehhe


Ye la saya buat part time je..bila ada sorang dua customer yang menggangu emosi saya, harus la saya rasa mls nk amek tempahan lg.tapi tak fair untuk customer lain yg loyal with fissticker..so unwanted customer tu memang telah diblok.hehehe.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;