Friday, June 21, 2013

update: tempahan sticker sentiasa dibuka :)

as-salam..

lama tak bercerita mengenai tempahan sticker saya kan.alhamdulillah rezeki keluarga kecik kami.dapat la tampung mana yang tak tertampung kan.hehe.rezeki...alhamdulillah

saya buat sticker yang simple2 je,printing pun hitam je..ada rezeki ingat nk buat printing warna2 untuk goodies bag.tapi si suami tak kasi.katanya nanti penat.dia tak suka saya penat!ok fine..buat je la yang simple mimple ni..

kebanyakan tempahan adalah daripada peniaga peniaga yang baru nak memulakan perniagaan.alhamdulillah rezeki masing2 kan..dorang banyak jualan, saya pun dapat hasil jualan jugak..kira tolong masing2 punya poket.haha...

okes la mari lihat gambar..mengenai design, if korang ada jenis tulisan atau design yang korang da ada just email je saya...if takde, saya akan buat ikut kepada cantik mata saya sahaja.hehe.kebanyakkan customer sangat mudah.ehe.dorang serahkan pada saya utk create buat mereka.



p/s: terpaksa published dulu,..gambar slow sangat nak upload.malam nnti saya upload gambar ye
nak mudah wassap je k.saya kasi contoh
jika berminat wassap saya ye 0136323715
email: norhafiszah@gmail.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;