Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, May 16, 2013

PROMOSI ISTIMEWA: SUTERA Crepe asli Terengganu :)

assalam..

hari ni saya paparkan koleksi kain sutera crepe asli dari terengganu :).suka tak sutera crepe??saya suka sangat sebab kualiti kainnya yang lembut dan tak mudah kedut.tak macam sutera yang style dulu..jatuh terletak je kt badan bila pakai.sejuk je :)..so memang worth buying la :)

perincian:-

*batik lukisan tangan(ekslusif dan tiada persamaan dengan yg lain)
*permata yang berkilat dan bermutu
* kain yang berkualiti!di jamin










SUTERA CREPE BERDIAMOND HARGANYA RM270( TERMASUK POSTAGE)

SUTERA CREPE TANPA DIAMOND RM250 (TERMASUK POSTAGE)

* penghantaran menggunakan khidmat POSLAJU


macam mana nk order ye???

whatssap/sms: 0193373347 (cikgu rosnani)

p/s: cikgu rosnani ni kakak ipar saya yg comel tu :)






jangan risau pasal kualiti.sebab kami sendiri titik beratkan pasal kualiti.takkan kami jual yg tak elok plak kan :)..

harga pasaran rm280-350 tak termasuk penghantaran..

harga yang kami tawarkan adalah harga istimewa untuk hari raya..

mari lihat stok yang kami ada.akan di upload lagi stok stok baru..do follow us for more new stock update ya

2 comments:

Azuha idris said...

cantiknya ....kalau nak order camno fiszah

fiszah_pjo said...

tq dear.nk order leh wassap no akk ipar sy kt ats tu or wassapsy pun xpe.0136323715...gtau nk yg mna,byr dan nnti akk ipar sy pos..kain die bgus tau.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;