Friday, April 19, 2013

REZEKI: 3 SET dari MAJALAH LISA lagi..

assalam

alhamdulillah rezeki lagi. bulan march yang lepas saya dapat lagi hadiah dari LISA.seronok,macam biasa.harus lah seronok kan..

bulan lepas saya guna hp suami untuk sms kontes dalam Majalah Lisa since bil hp suami dibyr oleh company.alahai.tak luak sangat pun.saya sms cost me rm6 je pun.hehe.sebab 6 penyertaan..

rezeki saya lebih sikit last month..dari 6 penyertaan tu saya menang 3.yeay.tahniah untuk diri sendiri..


kali ni suami yang tolong amekkan since dia cuti halfday atas tujuan tertentu.sian dia pusing2 mencari tempat tu.ye la tak biasa pergi memang sesat la...

kali ni saya dapat set dari SYAHIRAH.. set penjagaan wajah,complete set. dalam set tu ada pencuci muka, toner, scrub muka,gel pengelupasan, krim pelembap, krim jerawat, krim kecantikan, bbcream..so saya guna bila mana perlu :) so far banyak gak tak bukak pun lagi..hehe


selain tu saya menang set penjagaan rambut schwarzkopf. dalam set ni saya dapat syampoo, perapi dan perapi utk rawatan rambut. dapat je terus guna.hahah.seronok sebab botol dia cantik :)


dan yang terakhir, saya dapat CD alicia Keys. seronok..hehe..boleh diulang putar dalam kereta dan kt opis.selain cd alicia keys, dapat 4 lg cd lagu dari SOny.. :)
mari showoff lagi..hehhe..


korang yang pernah try tapi tak berjaya jgn putus asa k. sebab rezeki masing2..lagi satu, even korang jauh, leh mintak tolong kawan or sedara amekkan :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;