Thursday, February 14, 2019

sticker barcode MURAH je...

assalam

hari ni saya nak share tentang sticker barcode. selalunya yang nak masuk pasaran yang lebih besar seperti Shell, Petronas atau mana mana stesen minyak, selalunya dan 90% pihak stesen minyak akan mintak peniaga melabelkan produk makanan dengan barcode yang diberi.. setengah stesen minyak mengeluarkan barcode sticker mereka sendiri utk seragam kan...

tapi kebanyakkan nya mintak pengusaha produk makanan "Homemade" ni meletakkan sticker barcode untuk memudahkan kerja cashier mereka...macam mana nk cari ni?????


so korang berada di page yang betul sekarang ni.. jom la buat sticker barcode dengan kami.. kami offer murah murah je. size sticker barcode ni dah standard tau.. 35mm x 25mm warna putih.

apa yang perlu korang buat? kena dapatkan no barcode tu dari stesen minyak tu sendiri.. sebab kita tak boleh senang2 createkan no barcode tu tau.nanti tak sama dengan sistem diorang pulak..korang perlu bagi kami no barcode tu dan nanti kami akan create kan dalam sistem kami utk print label tu..


lagi menariknya, korang boleh tambah info2 lain seperti NAMA PRODUK, BERAT PRODUK, NO TELEFON (untuk dorang direct order kt korang) dan apa sahaja yang korang rasa perlu untuk dipamerkan. tapi takboleh la terlalu banyak..nanti fungsi barcode sticker tu tak jelas pulakkan.




nak order korang terus je tekan link ni ok...direct wassap pada team kami :)

jom cepat wassap kami tau



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;