Saturday, October 14, 2017

3rd baby is ondeway!

assalam,

finally its happen..alhamdullillah rezeki untuk preggy kali ke 3..semoga kandungan ini sihat sejahtera untuk ibu dan anak...

belum pun lewat Period, saya nak cuba UPT since saya ada beli UPT banyak last 2 month.heh.beli yang rm1/pcs tu online..nnti sy cari balik link tu ya,

ikut due, lagi 4 hari next period, saya saja je try nak buat ujian.saja saja je..takde sebab apa pun.mungkin breast tenderness je..buat je UPT naik double line..mcm tak percaya je sebab rasanya terlalu awal nak cek..

esok nya saya cuba lagi buat ujian UPT..memang double line appear...

rasanya 4 kali saya test,,ye la UPT test tu ada banyak kan.takle rasa buang duit cuba ari 2..

alhamdulillah.. tunggu 8weeks baru nak jumpa doktor..sekarang ni jaga badan,jaga kandungan supaya sihat sihat ja..saya terus makan asid follic yang di beli dari AMway aritu,..keep consume until jumpa doktor nanti..

kalian yang membaca, doakan supaya kandungan dan saya sihat sejahtera ya..mekasih...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;