Tuesday, October 27, 2015

sticker untuk botol kaca & plastik yang kalis air

assalam

untuk update yang pantas, 
sila roger Instagram saya ye
banyak gambar puding slurp. milkshake dan seangkatan dengannya..


@fissticker
@fissticker
@fissticker

whatsapp saya untuk order
013 6323715
013 6323715
(no call!!)

kali ni saya nak share sticker transparent yang ditempah oleh pelanggan kami.

SAIZ: 9cm x 5cm
HARGA: RM33 untuk 100pcs
kalis air dan CETAKAN HITAM SAHAJA.
Jika belum ada design saya akan cas RM5
postage= rm4 pos express

POS LAJU hanya hari Selasa dan Khamis
~Selepas buat pembayaran, draf akan diberi dalam tempoh 1-2 hari.printing dan pos.mungkin amek masa 2-5 hari  bkerja ya..jika takde ubah apa2 kejap je print...

P/S: MAAF GAMBAR TAK CANTIK.HP BLUR.HAHA









































@honnabeez


ini semua antara customer saya..


nnti next entry saya update lokasi untuk orang dapatkan semua benda ni..leh tgk ig dorang ya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;