Tuesday, August 11, 2015

mencari cari insuran/takaful untuk perlindungan dan saving????

assalam

sekarang ni insuran/takaful merupakan kemestian dan seringkali kita tak amek endah bab  perlindungan ni..

saya kerja di Etiqa..

hari hari saya tengok kes masuk..untung jugak diorang ni..ada insuran..penama dapat bayaran yang setimpal..masuk hospital dapat duit..

saya tak nampak keburukan takaful lagi..

iye lah..dah kerja bahagian insurans kan..

macam2 jenis kita tengok..kematian kemalangan, bunuh diri..terbunuh..accident..demam,, sakit 3 serangkai danmacam  macam la..just name it..

untung la diorang ni di lindungi insurans..

ada seorang customer tu ada 19 policy insurans.. dia meninggal..satu policy di bayar hampir ratusan ribu...memang masyuk abes.even bukan dia yang dapat,,waris2 dia merasa...

pada saya tak rugi menyimpan untuk insuran.selain dapat perlindungan..ada saving..dan bonus..

nanti la saya menaip banyak lagi..

if korang masih was was kepentingan insurans ni boleh tanya saya..

insyaallah saya share info yang saya ada..

just wassap saya..maybe saya dapat membantu..

kawan kawan kita ramai agent,,sampai tak tau yang mana tu nk join..betul tak,?pada saya dengan siapa kita daftar utk beli insuran tak de masalah..yang penting adalah syarikat mana kita mendaftar dan kestabilan syarikat tersebut..sebagai muslim, saya syorkan ambillah Takaful..

beza ye tuan tuan..

takaful dan insuran adalah berbeza...

nanti saya share lagi la ye.. selamat maju jaya


013 6323715 -pn fiszah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;